Çağrı Merkezi Yalıtımı

Çağrı Merkezi Akustik Düzenleme

 

Çağrı merkezleri telefon ve iletişim araçları ile dolu alanlardır. Çalışan operatörlerin verimliğini üst seviyelere çıkartan ve çağrı merkezindeki doğru bilgiyi işleme konusunda düşük arka plan gürültüsünü oluşturur.

 

Ses Yalıtım Bakımı 

Çağrı merkezi (call center) alanlardaki yoğun operatör ve telefon görüşmelerinden kaynaklı ses ve uğultuları yalıtımı olarak iki farklı seçenekte ele alabiliriz.

İlk uygulama; masa arası seperatör uygulaması ile konuşma ve diğer seslerin operatörün çalışma masasının etrafının masa seperatörleri ile maskeleme yapılması işlemidir. Bu işlem sayesinde çalışanın konuşma ve telefon görüşmeleri diğer çalışma arkadaşlarını rahatsız etmeyecek seviyelere indirgenmesini sağlamaktadır.

İleri düzey uygulama; arka plandaki gürültünün etkili olarak emilimi saplanması, arka plan seslerinin emilmesini sağlamak ve verimliliği arttıracak ses düzeyine indirgemek. Bu işlem, odanın etrafındaki çevre duvarlarına ve tavana uyğunacak şekilde tasarlanan ve arka planda açığa çıkan yankı ve çınlamaların belirlenen ses panelinin kurulmasıyla gerçekleştirilir. Bu yalıtım odadaki ses yansımasını azaltır, arka plandaki gürültüyü temizler ve bir operatörden diğerine daha az ses yansıması sağlar.

Her iki muamele için kullanılan ses geçirmez ürünler, akustik sünger, akustik panel, melamin sünger, yanmaz süngerlerdir.  Sorular için savas@desibell.web.tr ve ya 0216 592 1332 numaralı telefondan yardım masamızı arayın!

Akustik Sonuçlar

Herhangi bir ses yalıtımı veya akustik düzenleme uygulaması, operatörler arasında daha güçlü bir ileşim ve motivasyon sağlayacaktır. Yapılacak uygulama odanın boyutu, şekli ve yüzey dokusu da dahil olmak üzere çeşitli seçeneklere bağlı olarak değişir. Emilim panellerini tercih edenler, insan ses yansımalarının% 85’ini absorbe etmeyi makul bir şekilde bekleyerek, odada daha az yankı ve çınlama sesiyle işine odaklanarak daha kaliteli hizmet verebilecektir.

About the author

Comments are closed.

Bizi Arayın